Vesi 27 õhk 27,5 DMG 159nm. Tuul 14-20kn. Alla 600nm to go.
Öösel sadas ja pilvitas väheke, jalad said märjaks, hommikul sama aga päike ajas pilved laiali ja äkilisi squalle pole olnud. Lihtsalt keerutab 15 deg ja tõstab tuult 24-25kn’i, mis on nope. Oxley üleval juba kolmandat(?) ööpäeva.

Eilne kalatapp sai jätku. Üks marliin hakkas veel otsa aga oli sportlikum ja laineharjal sai lahti. Esimese püüdmise tuhinas sai ka kummipaat augu sisse ja hommikuks oli üks pontoon löntis. On mida sadamas teha.

Konks on läinud, rummi napib, sokiviina kala ei saa. Kalev leiutas kalakoksaja.


Kahe nädala jooksul olem kahte purje näinud – eile inglased üritasid mööda purjetada, päevaga said kolm miili progressi ja lahkusid enne maha jääma hakkamist auga starboardi. Raadio teel jutustasid et sõitsid spinniga ja see keeras ümber poomi, laseved nüüd groot-genua liblikas. Dufour 44 Perfomance ja Jeanneau 495. Eks need ongi kiiremad.
Kui ralli eesotsa laevu vaadata siis sinna sattumiseks on vajalik investeering alates 2mln pigem 5+ mln. Hull laevastik – Oyster, Swan, Outremer ja mis iganes sinna klassi ja 48 pigem 55+ jalga. Siiski ka mõni suurem X ja First – siit see 2 miljoni võimalus. Saare 38 rühib meiega samas tempos, ka Southerly 38 (inglise kunstkäsitöö) teeb sama ja ka naaber Richard oma 39 jalga vana kooli laevaga on suht lähedal.
Kartul on otsas ja porgandit ei ole. Suvikõrvits ei kao kuhugi ega idane ega mädane, täis plastik. Taignavorstid pole üldse populaarsed. Tuumasai polegi hallitama läinud. Puuviljavõrkudes kolm apelsini ja üks mis-tand-oligi – järel tuumabanaanid ja kanaaride söömiskindlad apelsinid ja sidrunid ning tsilli.


Üks ahjupannimõõtu mahi-mahi hakkas õnge ja lahjavõitu delfiinid käisid uudistamas
