Kinsley

kinsley’s kaks päeva on otsast otsani tööd täis olnud, pole kirjutada aega ega midagi. kaheksanda õhtul jõudsime siia ja magama saime eesti aja järgi nii kolme ajal öösel. sättisime eluolu laeval sisse. luks elamine, meil kõigil privaatne magamisruum ja puha. 

üleeilne päev läks kõikssugu avamere ja öösõidu elektroonika panekule, eilne selle lõplikuks häälestuseks. raymarine elektroonika on nagu paradoxi signalisatsioon, firmwared teevad midagi omapäi ja mõni asi sõltub sisse lülitamise ajast ja factory resetist. ja mõni asi on menüüdesse kaugele ära peidetud.

laeval on nüüd kenasti planeerimisarvuti ja uus tuhkpeen e7 plotter. mõlematele jookseb AIS info sisse. AIS’l on ka transponder, tundub et ka töötab. akuvool kontrolli all, üle parda mineku transpondrid on ka. radari reflektor sai masti. võib inglise kanalisse laiama minna küll.

eile õhtul tegime sadamas tiiru ja võtsime naftat. see lõppes naftauputusega laevas. iiri käsitöö, soenduse paigaldus on suht näru olnud, paaki tehtud läbiviik lekkis. muidu ka nipetnäpet järjepanu asju mis tahavad ülekäimist alates pliidi kinni oksüderunud põletitest ja lõpetades dushi lüliti olematute juhtmetega.

täna läheme merele. ilm kena, kõrgrõhuharja idaserv kujundab ilma, 7-10 ms tagantuult, öösel keerab põhja. päike ja puha. muidu oli siin suht tatine ja eile näiteks välja sõita ei kannatanud.

tiit kummitab. katsime laua neljale ja praadi sai ka neli portsu. krt. 

187 miili, homme õhtuks siht falmouthis olla. vesi on veel tankida jäänud ja otsad lahti. hahaa, purjesid me pole veel lahti jõudnud teha. hakkame merel õmblema.